Hej Stockholm!

publicerad den 2013-03-08 kl 12:21:18 i kategorin Bilder l Kommentera (0)

Men hej! Förlåt för extremt dålig uppdatering. Men när jag är i Ljungskile närmar jag mig inte ens en dator. Martin sitter vid datorn ibland men aldrig jag. Jag har haft en extremt mysig vecka med älskling, eller det blev mer än en vecka. 9 dagar tror jag. Jag träffade hans familj för första gången, vilket var asläskigt, men det gick väldigt bra. Vi var hemma hos hans bror och det slutade med att vi sov kvar där och åkte inte hem förrän på söndag eftermiddag. På lördagkvällen satt jag med Theresia (Martins brors fru), Amanda & Matilda (deras barn) och tittade på Melodifestivalen medans Martin och Magnus (Martins bror) satt uppe och spelade dataspel. Suck, hehe. Men det var väldigt trevligt! 

Jag kom hem igår eftermiddag, efter att ha suttit på tåget och grinat. Det blir bara svårare och svårare att åka ifrån varandra, men det är väl inte så konstigt egentligen. Vi känner ju mer och mer för varandra. Igår var det nästan pinsamt, eller det hade varit väldigt pinsamt om jag hade orkat bry mig. Jag var helt hysterisk på tåget från Ljungskile till Gbg. Shit alltså. Inte kul alls. Men som tur är kommer han hit på torsdag! Mamma och pappa ska till Prag över helgen så vi ska passa Anton. Sen fyller Martin år på måndagen och då åker vi båda ner till Gbg för att vara där i en vecka. De har klassvecka i skolan och alltså inga lektioner. Det blir awesome. 

Lite bilder från Ljungskile kanske? :)

 
Utsikten från rummet en helt vanlig kväll i Ljungskile
 
 
 
Såhär fint var det när vi satt ute och myste i fredags kväll
 
 
 
Fina Amanda
 
 
 
Älsklingen min ♥
 
 
 
Tom tom!
 
 
 
Toms vän Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback