Hello goodbye

publicerad den 2013-03-25 kl 09:43:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nu är jag tillbaka i huvudstaden! Jag är definitivt mer på västkusten nu för tiden än här hemma. Så kommer det dock bli framöver för jag flyttar ner till Göteborg i sommar! Jag har helt glömt att skriva det. Jag har fått lägenhet med Simon & Fia som jag känner lite från förra året och som nu går i samma klass som Martin. Vi ska dela på en 3a i Kålltorp med diskmaskin, tvättmaskinn, tumlare, balkong och grill. Jag längtar ihjäl mig! Jag var ju beredd på att få bo i något kollektiv med människor jag inte känner, men nu har det löst sig på ett extremt bra sätt. Det som är kvar nu är dock jobb, så om ni känner till något i Göteborg så får ni höra av er ;)

Annars då? Jag har haft det väldigt mysigt med min älskling först här hemma och sen i Göteborg. Nu längtar jag ihjäl mig till lördag när han kommer hit igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback