090712

publicerad den 2009-07-12 kl 20:02:27 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hahahah, jag hittade ett gammalt inlägg med en lista. Jag fyller i den på nytt!

Namn: Carolina Andersson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 165 cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: I grund och botten är jag blond men nu är jag brunett

Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Nej
Dricker du: Hoppas inte mamma eller pappa läser, ja
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: Ralph Rocks by Ralph Lauren 
Vad är du rädd för: Att livet bara passerar utan att jag gör något av det 
Gillar du att tvätta: Ja, faktiskt 
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja

SENASTE..
Film du hyrde: I taket lyser stjärnorna och Valkyria
Film du köpte: Twilight
Låten du lyssnade på: Tribute to Linn - Anna Ternheim
Låten du hade på hjärnan: I'll be there - Jackson 5
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner längre!
Personen du ringde: Nea <3
Tv program du tittade på: Det var länge sedan jag tittade på TV
Personen du tänkte på: Nea

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: Jag föredrar själv inte det, men om man måste så?
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Jag tycker att det är upp till var och en
Att använda droger: Samma som ovan
Sex före äktenskap: Ser inte varför jag skulle vara emot?
Köra onykter: Emot
Förhållanden: Dum fråga. För.

FAVORIT..
Mat: Som alla små barn, tacos
Låt: Det finns så många låtar som är perfekta enligt mig så jag kan inte välja
Sak att göra: Sjunga, vara med vänner
Sport: Sportar helst inte, men om jag måste så blir det nog badminton
Dryck: Espresso Houses vaniljlatte
Kläder: Jeansleggings
Film: Twilight
Bil: Bryr mig inte så mycket

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Många, men med ord istället för slag
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: Aldrig
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dej: Inget
Tjejer du kysst: Jag kan inte riktigt svara för vad som har hänt på fester men i nyktert tillstånd har jag aldrig kysst en tjej
Personer från grundskolan du har bra kontakt med: Josse, Nea, Mirre & Dodds
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Noll
Ärr du har på kroppen: Vet ej

Ska bli skoj: Det ska bli ganska skoj att åka iväg imorgon 
Ska inte bli skoj: Börja skolan igen
Sparar till: Jag? Spara? Sicken rolig fråga..
Väntar på: Att gå ut gymnasiet och få göra vad jag vill
Pålägg som gäller: Gillar allt utom skinka
Dagens dryck: Kaffe

SENASTE..
Bok du läste: Breaking Dawn - Stephenie Meyer
Personen du fick mail av: Mejl? Det var länge sedan. Om man inte räknar nyhetsbrev och sånt så måste det nog vara Frida
Personen du fick brev av: Nordea..
Personen du fick sms av: Nea
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte sist: Pins

Vad har du gjort idag: Fikat
Var det kul: Ja
Hur tidigt stiger du upp: Idag runt tolv
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Packa
Är du seriös: Det beror på situationen och vilka människor jag är med
Vad är du allergisk mot: Pollen och överkänslig mot laktos 
Var har du ont: I fingret. Jag har fått någon inflammation vid nagelbandet.
Använder du hårspray: Nej, det spelar ingen roll hur mycket jag använder för det gör ingen skillnad
Kan du stå på händer: Mot en vägg med hjälp av andra? Hahah
Favorit serie: One Tree Hill, Gossip Girl, Grey's Anatomy

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck i mitt hjärta
Salt eller socker: Beror ju på vad man ska ha det till!
Gillar du ketchup: Bara på korv, köttbullar och hamburgare
Är du glad nu: Sådär
Var du glad igår: Blandade känslor
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jag tror inte det
Vad dansar du till: Inget alls
Stockholm är: Bäst i världen
Fjstn är: Ingen aning
Kan du sjunga: Ja, det skulle jag våga påstå
Mer värt än guld: Mina vänner
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: England
Längtar du till: Mina vänner

Det ursprungliga inlägget hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback