Food

publicerad den 2010-04-10 kl 12:40:18 i kategorin Mat&Bak l Kommentera (1)

Hejsan.
Tänkte att jag skulle berätta lite om hur det går med avgiftningen. Och det går väl ganska bra. Nyckeln är att aldrig vara hungrig! Då blir man inte lika sugen på socker. Till frukost äter jag en tallrik bovetegröt med äpple, banan och rismjölk och ett ägg på knäckebröd. Knäckebrödet ska jag dock ta bort efter några dagar, men nu måste jag vänja kroppen vid att äta lite kolhydrater så att jag kan ta bort dom helt sen. Men i alla fall. Lunch blir väl lite olika men igår åt jag sallad med avocado, citron, köttbullar och quinoa. Supergott! Det tänkte jag äta idag med. Mellanmålet är värst.. Det är då jag måste dricka den äckliga shaken med kosttillskott för tarmarna. Jag måste hålla för näsan för att kunna dricka den. Då har jag upptäckt att smaklökarna sitter i näsan! Haha! Men testa själva! Om man håller för näsan samtidigt som man äter/dricker något så smakar det absolut ingenting! Ganska bra att veta. Till middag blir det grillat ikväll! Dom andra i familjen äter nog klyftpotatis men för mig blir det palsternacka i ugn och sallad till istället. Jag tycker att det är jättegott så det gör inget för mig. På kvällen ska jag dricka ännu en shake, och sen har dagen gått!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra
åå tack :D Vad duktig du är då Carro! Du får mig super inspirerad! ^^ <333
2010-04-14 @ 11:13:52
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback